Fandom

Elder Scrolls Wiki

Anvil

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Anvil to stolica Hrabstwa Anvil położona przy Złotym Wybrzeżu w prowincji Cyrodiil.

O mieście Edytuj

Anvil-Seal.jpg

Herb Anvil

Anvil to bogate miasto portowe prowincji Cyrodiil. Jest położone niedaleko granicy z Hammerfell, przez co w swojej architekturze posiada wpływy Redgardów. Wewnątrz miasta zanajdują się liczne sklepy, zakłady, gospoda oraz filia Gildii Wojowników i Gildii Magów. Niektóre sklepy i lokale znajdują się poza murami miasta, w jego dokach. Miejska Kaplica jest poświęcona Dibelli. Prócz tego, port w Anvil, jest jednym z najważniejszych portów prowincjii i kursują z niego statki do Hammerfell, Wysp Summerset, Yokudy i Zachodnich Wysp. Znajduje się tam rówinież Latarnia Morska w Anvil, przez wielu uważana za symbol miasta. Obecnie Anvil zarządza uwielbiana przez lud Hrabina Milona Umbranox, której mąż dziesięć lat temu zaginął bez wieści.

W czasie wydarzeń z dodatku The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine wszyscy kapłani z miejskiej kaplicy zostają w tajemniczy sposób wymordowani, a na ulicach miasta pojawia się prorok przepowiadający koniec świata.

Historia Edytuj

Najstarsza wzmianka o istnieniu Anvil to rok 2200 Pierwszej Ery, kiedy to Król Bendu Olo wysłał Flotę Wszystkich Flag przeciwko Sloadom z Thrasu.

Dawniej Anvil było zbiorem rozpadających się chat i było znane jako brutalny raj piratów, uchodźców, złodziei, zbirów i innych przestępców. W czasach Camorana Uzurpatora było zarządzane przez Piratów Czerwonej Szabli, lecz później zostało przejęte przez Komandora Fasila Umbranoxa i służyło jako jego główna baza i centrum dowodzenia gdy usiłował rozbić piracką flotę. W czasie bitwy na Zatoce Anvil pomiędzy Umbranoxem a Toraddanem ap Dugal miasto zostało podpalone. Dugal usiłował uciekać, lecz magowie bitewni Umbranoxa spowodowali, że jego statek, Czarna Flaga, rozbił się o skały. W nagrodę za pozbycie się piratów, Umbranox otrzymał tytuł Hrabiego Anvil oraz fundusze by zbudować nowe miasto na ruinach starego. Zbudował on wtedy Zamek Anvil na tej samej wyspie, na której pochowany został wrak Czarnej Flagi. Od tego czasu miasto wciąż jest rządzone przez potomków Umbranoxa.

Na początku Czwartej Ery, w czasie Wielkiej Wojny, miasto zostało zajęte przez wojska Trzeciego Aldmerskiego Dominium.

Zadania Edytuj

Główne Edytuj

Zadania w Gildii Wojowników Edytuj

Zadania w Gildii Magów Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W języku angielskim słowo "anvil" oznacza "kowadło".
  • Na wschód od Anvil znaleźć można zaczarowany hełm Fin Gleam.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki