FANDOM

Antiochus Septim – siódmy Cesarz Tamriel. Najstarszy syn Cesarza Pelagiusa Septima II.

Charakter i Wygląd Edytuj

Antiochus był bardzo nietypowym Septimem. Odbiegał on od swoich poważnych przodków. Był znany ze swojego silnego poczucia humoru, alkoholizmu oraz lekkich obyczajów, posiadał bardzo wiele kochanek i borykał się z dużą nadwagą. Prowadził wystawne, drogie życie oraz potrafił wydawać bajońskie sumy na swoje stroje. Nie interesował się polityką czego wynikiem była zła sytuacja wewnętrzna Cesarstwa.

Historia Edytuj

Antiochus urodził się w 3E 51 w Cesarskim Mieście i był najstarszym synem księcia Pelagiusa.

Jako że był najstarszym synem Cesarza, to on miał odziedziczyć Cesarski tron. Całe swoje życie spędził w Cyrodiil, podczas gdy jego rodzeństwo robiło błyskotliwe kariery polityczne w innych częściach Cesarstwa.

Ze względu na zaniedbywanie przez rodziców, Antiochus stał się znany przez wielu jako pijak i kobieciarz. Został intronizowany na Cesarza Tamriel w 3E 99 po śmierci Pelagiusa Septima II.

Przez kilka miesięcy jego koronacja była odkładana, spowodowane to było intrygami jego znienawidzonej siostry Potemy Septim, która chciała zdobyć tron Cesarstwa dla swojego syna, rocznego Uriela. Potem przy pomocy magii przejęła kontrolę nad jednym z jego ludzi i włamała się do jego gabinetu, ten zaś wykradł z niego dokument w którym było stwierdzenie, że Antiochus nie jest synem Pelagiusa. Zaszantażowała go aby ten zrzekł się tronu, jednak szpieg Antiochusa był w posiadaniu listu Potemy, w którym stwierdzone było że syn jej męża z poprzedniego związku był bękartem, Antiochus zagroził że ujawni to jej mężowi. Potema nie widząc wyjścia musiała dać za wygraną i nie przeszkadzała w koronacji Antiochusa.

Antiochus miał wiele kochanek i kilka żon, był też znany z rozmachu w zakupie strojów oraz z silnego poczucia humoru, rządzeniu natomiast poświęcał niewiele uwagi. Podczas jego rządów niemal stracił prowincję Summerset w 3E 110, kiedy sojuszowi sił Cesarstwa i królów Wysp Summerset udało się pokonać Króla Orgnuma na wyspie królestwa Pyandonei. To była najbardziej znana z wojen tego okresu, mimo że podczas jego panowania aż roiło się od wewnętrznych konfliktów.

Był dwukrotnie żonaty najpierw z Magną, która nie dała mu żadnych dzieci, a następnie z Gisyllą która urodziła mu córkę Kintyrę Septim II.

Antiochus zmarł w 3E 119 i został zastąpiony przez swoją córkę, Kintyrę.

Rodzina Edytuj

Nawigacja Edytuj

Pelagius Septim II Cesarz Tamriel Kintyra Septim II

Pelagius Septim II Właściciel Amuletu Królów Kintyra Septim II

Pelagius Septim II Głowa Rodu Septimów Kintyra Septim II

Cesarze Tamriel
Antiochus SeptimAttrebus MedeBrazollus DorCassynder SeptimCephorus Septim ICephorus Septim IICuhlecainHestraKastav CyrodiilKatariah SeptimKintyra Septim IKintyra Septim IIMagnus SeptimMartin SeptimMorihatha SeptimPelagius Septim IPelagius Septim IIPelagius Septim IIIPelagius Septim IVReman CyrodiilReman IIReman IIISavirien-ChorakTiber Septim