FANDOM

An-Xileel to organizacja polityczna rządząca Czarnymi Mokradłami, która pozbyła się Kryzysu Otchłani z Argonii. Składa się głównie, jeśli nie jedynie, z Argonian. Są odpowiedzialni za odłączenie Czarnych Mokradeł od Cesarstwa i głoszenie anty-Cesarskiej propagandy na terenie tej prowincji. Wielu Argonian wierzy, że to właśnie dzięki An-Xileel Mehrunes Dagon nie zdołał podbić Czarnych Mokradeł w czasie Kryzysu Otchłani.

Najprawdopodobniej to oni byli odpowiedzialni za argoniańską inwazję i okupację Morrowind w 4E 6 roku. Odkąd zostali odparci przez Ród Redoran, nie słyszy się o żadnych czynnościach z ich strony i nie okazali od tamtej pory najmniejszego zainteresowania w tej sprawie. Jednakże zapobiegli ponownemu podbiciu Argonii przez Trzecie Cesarstwo.

An-Xileel jako organizacja wojskowa Edytuj

Ogólnie Edytuj

Zakłada się, że swoją siedzibę posiadają w Lilmoth choć nie jest to do końca wiadome. Trzeba również założyć, ze mają swoich szpiegów w Cesarstwie i Aldmerskim Dominium.

An-Xileel prawdopodobnie jest organizacją wojskową na Czarnych Mokradłach.

Cienistołuscy są Argonianinami, którzy urodzili się pod znakiem Cienia. Od dziecka szkoleni są w zabijaniu i skradaniu się i służą swemu krajowi jako zabójcy lub szpiedzy, kilkakrotnie byli użyci przez Króla Argonii by po cichu zapobiec rozlewowi krwi.

Podczas gdy Cesarstwo władało na tych ziemiach, Czarne Mokradła znajdowały się pod ochroną Cesarskiego Legionu, który współpracował ze swoim cesarskim rządem i posiadał wsparcie cesarza. W czasach pokoju służyli jako strażnicy miejscy i utrzymywali porządek, podczas wojny byli używani jako siły inwazyjne. W bitwach ich ogromna liczba oraz niezłomna dyscyplina budziły trwogę u wrogów. Jednakże gęste lasy i niebezpieczne bagna skutecznie niwelowały wszelkie zamiary inwazji. Argonianie naturalnie przyswojeni do tak trudnego terenu zwalczyli wiele prób ataku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki