FANDOM

Ahtar redgardzki wojownik, którego można znaleźć w Samotni. Jest katem, a także dozorcą Zamku Dour. Dovahkiin pierwszy raz spotyka Ahtara, gdy ten wykonuje egzekucję na Roggvirze.

Informacje Edytuj

Miejsce przebywania Edytuj

Ahtar prawie zawsze znajduje się w podziemiach Zamku Dour, jeśli nie- przebywa w domu Jali. Innym sposobem, aby go odnaleźć jest porozmawianie z nim natychmiast po egzekucji Roggvira.

Zabij przywódcę bandytów Edytuj

Ahtar może zlecić zadanie polegające na zabiciu herszta bandytów przebywającego w Grocie Złamanych Wioseł, po wykonaniu zadania zostanie towarzyszem podróży.

Członek Ostrzy Edytuj

Ahtar jest potencjalnym kandydatem Ostrzy. Można przedstawić go Delphine, która przyjmie go do Ostrzy.

Unikalne przedmioty Edytuj

Ahtar ma na sobie unikalny pancerz oraz unikalny topór (ten sam, którym wykonuje egzekucje na Roggvirze). Przenosi również niepowtarzalny nóż, który nie może być otrzymany w dowolny sposób (jest to część opancerzenia) - nigdy nie wyciągnie sztyletu, ale widać go w pochwie na jego pasie.

Powiązane zadania Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ahtar jest jedynym redgardzkim towarzyszem w grze. Rayya, która została dodana z Hearthfire, jest drugim redgardzkim towarzyszem.
  • Ahtar może zostać naszym towarzyszem nawet jeśli nie wykona się dla niego zadania. Wystarczy upuścić zbroję lub miecz, a gdy ten zapyta czy potrzebujemy, odpowiedzieć twierdząco - zgadzając się jednocześnie, aby stało się to własnością Ahtara.