FANDOM

Aela (znana również jako Łowczyni Aela) – norska członkini Towarzyszy i grupy zwanej Kręgiem. Razem z innymi Towarzyszami mieszka w Jorrvaskr. Jest jedną z osób, z którymi możemy wziąć ślub.

Wygląd Edytuj

Aela jest dobrze zbudowaną, średniowysoką kobietą o krasnej twarzy. Jej seraficzne lico smagają, położone wzdłuż, szmaragdowe barwy wojenne. Rudobrązowe włosy są cofnięte względem głowy. Przenikliwy wzrok oraz naturalny nos są zwieńczeniem mozaiki. Przystrojona w stalowe naramienniki pod lekkim ukosem razem ze spiżowo-skórzanymi karwaszami osłaniającymi przedramię. Pancerz został wykonany, aby umożliwić swobodne poruszanie się, tak jak rzemienne buty.

Biografia Edytuj

Matka Aeli, tak samo jak wszystkie pozostałe kobiety w jej rodzinie należała do Towarzyszy, dlatego ona sama poszła w jej ślady, gdy uznano, że jest wystarczająco gotowa. Jej ojciec zaginął.

Relacje Edytuj

Mówi się, że ona i Skjor mieli romans. Ujawnia to Njada Kamiennoręka, jednak Aela stanowczo zaprzecza.

Interakcje Edytuj

  • Po raz pierwszy możemy spotkać ją w okolicach Białej Grani, gdzie wraz z innymi Towarzyszami walczy z gigantem.
  • W jednym z zadań trzeba przynieść jej tarczę ulepszoną u kowala.
  • Gdy gracz przystąpi do Towarzyszy, Aela może nauczyć go korzystać z łuku.
  • Aela jest wilkołakiem i uznaje likantropię za dar, którego nie powinno się odrzucać.
  • Po ukończeniu wątku Towarzyszy, można wziąć z nią ślub. Może nam także towarzyszyć, gdy tego chcemy.

Umiejętności podstawowe Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki