Fandom

Elder Scrolls Wiki

Abeceański długopłetwiak

12 436stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Abeceański długopłetwiak to ryba, którą można złapać w stawach, jeziorach i innych zbiornikach wodnych. Najlepszym sposobem na znalezienie ich jest szukanie ważek latających nad wodą, długopłetwiaki będą zazwyczaj pływały pod nimi.
Abeceański długopłetwiak (Skyrim).jpg

Abaceański długopłetwiak

Występowanie Edytuj

Składniki Edytuj

1 gwarantowany egzemplarz można znaleźć w następujących miejscach:

Zaliczany jest do powszechnych składników, co oznacza, że ​​wszyscy handlarze sprzedający składniki mają 36% szans na posiadanie 1-5 egzemplarzy. Dodatkowo, może zostać losowo znaleziony w niektórych beczkach i torbach alchemików. Inne możliwe miejsce zawierające ten składnik:

  • Beczki na ryby mają 25% szansy na zawieranie abeceańskich długopłetwiaków.

Stworzenia Edytuj

Ryby pojawiają się w siedliskach wodnych do tego przeznaczonych. Każde siedlisko generuje do trzech ryb, które wybierane są losowo spośród różnych rodzajów ryb. W stawach, długopłetwiaki mają 20% szansy na pojawienie się; w głębszych wodach 14%. Istnieje 691 siedlisk w 128 różnych miejscach Miejsca zawierające największe ilości siedlisk to:

Ciekawostki Edytuj

  • Pozyskiwany składnik nazywa się "Abeceański długopłetwiak", ale ryba nazywa się "Abaceański długopłetwiak". Możliwe, ale nie potwierdzone, że jest to błąd twórców.

Więcej w Fandom

Losowa wiki