Fandom

Elder Scrolls Wiki

Ściana z Krzykami

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Ściana z Krzykami, Ściana Słów – miejsce, z którego można nauczyć się słów mocy. Ściany z Krzykami można spotkać najczęściej w starych norskich bądź dwemerskich grobowcach, a także szczytach gór. Ściany ulokowane na szczytach gór, są strzeżone przez smoki, natomiast te w grobowcach - przez draugry.
Ściana z Krzykami.jpg

Jedna ze Ścian Słów

Nauka Krzyków Edytuj

Aby nauczyć się Krzyków, należy podejść do wyrytych na ścianie słów w smoczym języku. Wokół bohatera rozbłysną kolorowe efekty, takie, jakie pokazują się przy wchłanianiu smoczej duszy. Pokaże się informacja o nauce nowego słowa mocy. Z każdej ściany można nauczyć się tylko jednego słowa danego Krzyku (wyjątkiem jest "Brzuchomówstwo").

W Żelaznym Kurhanie jedno słowo mocy z Krzyku "Eteryczność" i jeśli Dovahkiin zna już jedno słowo z tego Krzyku, to w Kurhanie znajdzie drugie. Jeśli nie poznał żadnego słowa danego Krzyku, znajdzie najsłabsze (pierwsze) słowo mocy.

Występowanie Edytuj

Istnieje kilka sposobów na znalezienie ściany z Krzykami i nauczenie się Krzyków:

  • Pierwszą ścianę można znaleźć podczas misji - Kurhan Bladego Wodopadu.
  • Nauka podczas wykonywania zadań wątku głównego (np. w Wysokim Hrothgarze od Arngeira).
  • Po ukończeniu zadania "Róg Jurgena Wiatrowładnego" istnieje możliwość zapytania Arngeira, czy znalazł jakieś Słowo Mocy. Po zapytaniu powie nam, gdzie można je odkryć.
  • Jeżeli w jakimś miejscu użyjemy Krzyku, kiedy wrócimy do miasta lub wsi, może do nas podbiec Kurier z wiadomością od tajemniczego Przyjaciela, w której będzie wyjaśnione, gdzie znajdziemy słowo mocy.
  • Można znaleźć je również w dwóch typach miejsc: w Norskich lochach bronionych przez Draugrów, oraz na otwartych przestrzeniach bronionych przez smoki.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki