FANDOM

Łazik – stworzenie pojawiające się w The Elder Scrolls III: Morrowind.

Stwór wykorzystywany do transportu lądowego na terenie Vvardenfell, siedlisko dla pasażerów wydrążone jest w chitynowej skorupie tego stworzenia.

Łaziki są wykorzystywane także do transportu towarów, dlatego niektóre miasta np. Gnisis lub Molag Mar skonstruowały handlowe platformy (doki) aby łatwiej można było załadować oraz rozładować towar.

Części łazików można także spotkać na Popielnych Ziemiach, lecz samego, żywego łazika spotkać nie można.

Transport Edytuj

Transport ten stosowany jest najczęściej w zachodniej oraz południowej części Vvardenfell, łaziki podróżują w głąb lądu na Wyspy Askadyjskie, Zachodnią Wyrwę oraz Popielne Ziemie. Oczywiście łazik nie chodzi za darmo, więc musimy przygotować trochę Septimów na podróżowanie tym środkiem transportu. Trzeba też dodać, że wszystkimi łazikami sterują wyłącznie Dunmerzy.

Miasto Właściciel Kierunki oraz długość podróży
Ald'ruhn Navam Veran Balmora 4 Gnisis 4 Khuul 5 Maar Gan 2
Balmora Selvil Sareloth Ald'ruhn 4 Seyda Neen 3 Suran 5 Vivek 4
Gnisis Punibi Yahaz Ald'ruhn 4 Khuul 3 Maar Gan 4 Seyda Neen 11
Khuul Seldus Nerendus Ald'ruhn 5 Gnisis 3 Maar Gan 3
Maar Gan Daras Aryon Ald'ruhn 2 Gnisis 4 Khuul 3
Molag Mar Dilami Androm Suran 3 Vivek 4
Seyda Neen Darvame Hleran Balmora 3 Gnisis 11 Suran 4 Vivek 2
Suran Folsi Thendas Balmora 4 Molag Mar 3 Seyda Neen 4 Vivek 1
Vivek Adondasi Sadalvel Balmora 4 Molag Mar 4 Seyda Neen 2 Suran 1

Prowadzący łaziki są na początku dobrym źródłem informacji na temat danego miasta, najlepiej gdy rozpoczniesz rozmowę z nimi na każdy dostępny temat. Dodatkowo, jeżeli zadziałasz na nich perswazją a oni cię polubią to automatycznie zmniejszysz koszty podróży.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki